lördag 14 juni 2014

Längesen sist....

Verkligen ett bra tag sen sist jag skrev. Kan inte skylla på att jag inte haft nåt att skriva, herregud vad mycket det är som händer hela tiden. Killarna växer så de knakar och dom hittar på nya roliga (?) saker hela tiden. Ojoj, vilka charmtroll.
 
Snart är det semester och sommarlov i hela 6 1/2 vecka för våran del. Helt underbart. Lite roliga saker är inplanerade. Ska dessutom försöka hinna kolla efter lite nya jobb. (under den tiden ska jag väl ialla fall hinna kolla platsbanken och möjligen skriva ett CV) Ajja Bajja om jag inte hinner de.
 
Dagen började kl 07 för min och Elias del. Kaffe och filmen Frost har varit vårat sällskap hittills. Snart ska dom andra två sömntutorna väckas så vi kan sparka igång den här dagen.
 
Ska försöka uppdatera lite oftare, för min egen skull. Roligt att kunna gå tillbaka och läsa lite när minnet är som det är.
 
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar