onsdag 3 augusti 2011

Tiden

Har egentligen så mycket och skriva ner för att sedan kunna gå tillbaka och läsa, men tiden är ett ständigt problem. Därför skulle jag inte tacka nej till några flera timmar på dygnet. Men nu är det bara att gilla läget.

Läget är som följer;
Jag har båda småkillarna hemma den här veckan. Elias sista sommarlovsvecka, sen återgår vi till dagmamma rutinerna. Ska bli ganska skönt och låta honom va ute och härja med sina kompisar.
Casper däremot, han får nog allt stanna hemma med mej ett halvår till. Sen får vi se vart han hamnar. Hoppas nog på samma dagmamma som Elias, annars kommer jag behöva ännu en extra timme på dygnet när dom ska lämnas hit och dit innan jobbet.
Den dagen, den sorgen.

Ska försöka söva Elias en sväng nu när ändå casper sover. Kanske kan hinna slänga i mej lite frukost. Aningen sugen på kokt ägg!

1 kommentar:

  1. sv; ja nu i efterhand så blir jag irriterad bara jag tänker på hennes kommentar om Alvedon. Men som min bm sa, man lyssnar väldigt mycket på rösten och andningen på kvinnan när dom ringer in. Och jag kanske lät lite för lugn. Även o
    Jag upplevde det som om jag var hispigast på jorden!! Hehe!

    Oj 1,20 ja det var snabba tryck där med!! Om ni ska ha ett till barn måste du nog bo i bilen utanför BB i en vecka innan BF ;) hehe

    Ja lyckan är verkligen total när dom väl är ute. Synd bara att det måste göra så helvetes ont när dom ska ut! ;)

    SvaraRadera